Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Ånden som daler ned i skjul

with 2 comments

Kalendersmuget, 2011, luke 19:

 

Det er aldri galt med Fantomet. Denne snasne juletrepynten, for eksempel, vant min kollega Inger i julekalendertrekningen på jobben i dag.

En riktig kreativ sjel med teft for pynt (hvilket straks eliminerer undertegnede) har åpenbart hatt et øyeblikk med åndfull inspirasjon. Vedkommende har nok tenkt: «Hvorfor bruke de fastsatte tjue kronene på sjokolade, når jeg kan grave i tegneserieskuffen min og lage unik juletrepynt av det jeg finner der?»

Jeg angrer at jeg ikke lagde noe av Det onde merket-ringen jeg har slengende i en skuff, og en hvit T-skjorte. Det får bli til neste år.

Ise

Written by iselinsmuget

19/12/2011 kl. 20:59

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fantomet som skytsengel er en hevdvunnen tradisjon.
    http://www.ipcomics.net/Fantomet/stories.php?comments=F0214
    http://www.ipcomics.net/Fantomet/stories.php?comments=F0252
    Dette er i hvert fall to av mine forsøk på å utforske temaet…

    Men perlekjedebeltet likte jeg definitivt ikke. Det får være nok med latexen.

    Idi

    Eirik Ildahl

    19/12/2011 at 21:36

  2. Enig, trenger ikke perlekjede hvis man er skytsengel. Bare latex!

    iselinsmuget

    19/12/2011 at 21:46


Legg igjen en kommentar

