Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Full redaktør-tilt

with 3 comments

Jeg treffer ganske ofte folk som sier: «Å, så kul jobb du har!» eller «Jeg skulle ønske jeg hadde din jobb!» eller «Sitter du bare og leser tegneserier hele dagen da, eller?»

Nei, for tenk, jeg gjør ikke det! Jeg gir hjerteblodet mitt, og hva er takken? Jo, å bli portrettert som dette! (Men jeg har fortsatt lyst på den T-skjorte. Og den uniformen også, kanskje.)

Ise

Redaktør på krigsstien

Written by iselinsmuget

17/10/2011 kl. 12:00

Publisert i Tegneserier

Tagged with , , ,

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahaha!!

    Håvard S. Johansen

    17/10/2011 at 12:37

  2. Hahaha! Hva var det nå du/Lauvik hadde/hadde ikke gjort? 🙂 De fleste overdrivelser har jo en kjerne av sannhet…

    Glenn Henriksen

    18/10/2011 at 12:51


Legg igjen en kommentar

