Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Postapokalyptisk barndom – del to: Rasende ungdom

with 3 comments

I serien «Postapokalyptisk barndom» er vi nå kommet til del to: Rasende ungdom. Her er åpenbart verden kommet noenlunde på stell igjen (selv om det fremdeles er ganske brunt) men det er åpenbart at jeg ikke er komfortabel med den retningen verden beveger seg i. Hva onklene mine har gjort for å vekke min vrede, forteller historien ingenting om.

Ise
Postapokalyptisk barndom, del 1.

Rasende ungdom

Written by iselinsmuget

24/09/2011 kl. 20:05

3 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hva ER det der? Fløyels-Goth?

    Vero

    27/09/2011 at 16:56

  2. I ettertid må jeg innrømme at det skjegget jeg gikk rundt med på den tiden, var nok til å gjøre hvem som helst rasende. Huff…

    bjarne1953

    20/07/2013 at 09:23


Legg igjen en kommentar

