Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Postapokalyptisk barndom

with 9 comments

Jeg var et gjennomfotografert barn, og har mange nydelige barnebilder av meg selv – likevel tror jeg dette er mitt yndlingsbilde fra barndommen. Det er bestemoren min som har tatt dette sjeldent amatørmessige øyeblikksbildet av meg (som åpenbart har kledd på meg selv, som alltid) og lillesøsteren min. Det ser ut som vi er de siste menneskene i verden etter apokalypsen.

Og vi kommer til å greie oss.

«Bare prøv deg – vi har TO pinner!»

Ise

Written by iselinsmuget

16/09/2011 kl. 21:11

Publisert i Hverdagslivet

Tagged with , ,

9 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Herregud det kunne jo vært coverbildet til The Road. Cormac McCarthy hadde vært stolt.

  2. Lone Wolf and Cub! Regner med at barnevognen er utstyrt med sverd og maskingevær?

    oyvindholen

    18/09/2011 at 13:52

    • But of course! Pinnene er bare for å lokke fienden nærmere ved å spille uskyldig.

      iselinsmuget

      18/09/2011 at 16:01

      • The baby-cart assassin!

        oyvindholen

        18/09/2011 at 23:49

        • Hehe. Må bare få presisere at lillesøsteren faktisk var uskyldig, og helt uvitende ble viklet inn i mitt komplekse univers.

          iselinsmuget

          19/09/2011 at 00:05

  3. Et virkelig herlig bilde! Pinnene gjør det uvurderlig.

    Ingeborg

    21/09/2011 at 00:58

  4. […] Postapokalyptisk barndom, del 1. Rasende ungdom Share this:TwitterFacebookSkriv utE-postLike this:LikeBe the first to like this […]


Legg igjen en kommentar

