Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Hurra Torpedo på Øya 2011

leave a comment »

Jeg produserte ikke et eneste blogginnlegg fra Øya i år, men det var ikke fordi jeg manglet materiale. Jeg var for eksempel veldig begeistret over Hurra Torpedo-konserten, som er den beste Hurra-konserten jeg har sett. Vi hadde med oss en seksten år gammel jente fra Midtvesten, og da jeg spurte henne om hun ikke syntes det var en kul konsert, svarte hun:

«Oh. I don’t know. Oh. The butts!»

 

Påført varige mén, med andre ord. Da har gutta gjort jobben sin!

Enjoy the butts:

Written by iselinsmuget

05/09/2011 kl. 20:07

Legg igjen en kommentar

