Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Rise og glans! Fit og glad!

leave a comment »

Jeg hadde nylig møte med en representant for et av de store tegneseriesyndikatene, og han fortalte meg om det gigantiske tegneseriemarkedet i Inda. Der var det visst store penger å tjene på grunn av det høye folketallet, men nærmest umulig å komme seg inn på markedet. Da begynte jeg å tenke på om kanskje EON kunne egne seg for det indiske marked. Jeg kunne jo bare oversette en stripe med google translate og sende over til den indiske superagenten, så kanskje det ble napp?

Jeg prøvde:

Original tekst (klikk for større bilde)

Oversatt til hindi (klikk for større bilde)

... og oversatt tilbake til googlenorsk. (Klikk for større bilde.)

Rise og glans! Dette fungerte jo utmerket. Jeg tror EON kan bli stort i India.

Ise

Opprinnelig skrevet for EON 6, 2011

Written by iselinsmuget

20/07/2011 kl. 12:34

Legg igjen en kommentar

