Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Ikke så varige mén

leave a comment »

Jeg synes det er påfallende mange i kretsen som har brukket ankelen eller revet over leddbånd eller knust armen eller pådratt seg lignende ordentlige skader i det siste. Det føles ikke rettferdig at de skal få all sympatien, så derfor velger jeg å dele dette amatørfotografiet med dere. Det er min venstre hånd som er avbildet, og jeg ber om at oppmerksomheten rettes mot pekefingeren, som man da vil se har antatt en noe annen teint enn de andre fingrene.

Pekefingeren in question er bare klemt mellom styre og bremsen (der den ikke skulle ha befunnet seg i utgangspunktet), og ja, det er bare venstrehånden og jeg er høyrehendt, men er det liksom krykker som skal til for at man skal få litt sympati? Tær, fingre og tenner blir mistenkelig ofte diskriminert når det gjelder sympatierklæringer, og jeg slår herved et slag for minoritetsgruppen «folk med skikkelig vonde, men ikke så alvorlige, skader».

Ise

Au.

Written by iselinsmuget

22/06/2011 kl. 16:02

Publisert i Hverdagslivet

Tagged with , , ,

Legg igjen en kommentar

