Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Det er feigt å ta seg god tid

leave a comment »

Jeg har levd i den villfarelse at jeg er veldig handy. Det er jeg ikke. En stol skal nemlig ikke monteres slik. Første gangen lo jeg, men da jeg gjorde det med stol nummer to også, ble jeg litt oppgitt over meg selv. Igjen. Og så hørte jeg min gamle sløydlærer sukke, slik han alltid gjorde:

«Alt skal gå så fort med deg, Iselin.»

Stolen «Ingolf» etter lynrask Iselin-montering

Written by iselinsmuget

28/04/2011 kl. 21:29

Publisert i Hverdagslivet

Tagged with , , , ,

Legg igjen en kommentar

