Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Blod og innvoller på museum

leave a comment »

Jeg mistenker at Maritimt museum (tidligere Sjøfartsmuseet) overvurderer hva turister faktisk finner underholdende. Jeg gikk kveldstur, og der viser de en video utendørs (klokka halv ti) med døde seler og blod og innvoller og øyne som henger og slenger … Jeg er ikke av de sarteste, og det er sikkert del av en større dokumentar – men dette surrer og går altså ved inngangspartiet. Det hadde jeg kanskje ikke gjort.

Teksten på vinduet ved siden av er litt morsommere, selv om jeg ikke helt forstår det heller (det er ingen båt innenfor vinduet).

Død sel

Stutt-tjukken

 

 

 

 

 

 

 

 

Ise

Written by iselinsmuget

07/03/2011 kl. 22:13

Legg igjen en kommentar

