Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Iselin lar seg imponere

leave a comment »

Jeg er imponert.

I dag har NAF vært og tauet bilen min (årsaken har jeg bannet over her), og jeg blir alltid like fascinert over folk som fikser ting jeg overhodet ikke ville hatt sjans til å fikse. Det er mulig at NAF-mannen syntes jeg var litt rar som insisterte på å følge med på hele seansen, og naboen kom bort og lurte på hva i all verden jeg hadde å smile for …

Riktignok ringte NAF meg i forkant og lurte på om det var jeg som skulle vrake bilen (Nei! Stakkars gamle gutten! Bilen, altså.), men jeg er evig takknemlig for at NAF-folka er så flinke. Regner med at mekanikerne i familien og vennekretsen  synes jeg er fjollete nå, men husk at dette er nærmest overnaturlig for meg som bare kjører bilen (når den går.) Flinke folk får meg til å smile – hadde du greid å taue bilen ut i denne vinkelen? (På slutten satt han inni bilen min.)

Ise

This slideshow requires JavaScript.

 

Written by iselinsmuget

24/01/2011 kl. 12:52

Legg igjen en kommentar

