Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Animerte rapphøner i pæretreet

leave a comment »

Kalendersmuget, luke 20:

Linnea og jeg pleier å se Creature Comforts’ Merry Christmas Everybody i adventstida. Her synger et fantastisk utvalg av animerte dyr julesangen Twelwe Days of Christmas. Jeg ler så høyt at Linnea blir flau og må dempe meg. Episoden kom i 2006, tror jeg, og det er blitt juletradisjon for oss å kose oss med denne fantastiske julespesialen. Dette gjør jula for meg! Mine favoritter er kråkene og dørvaktbikkjene.

Trykk på bildet, så kommer du til en nederlandsk side der du finner hele episoden – enjoy! (Etter at du har lidd deg gjennom reklame med nederlandske harkelyder).

Legg igjen en kommentar

