Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Glimmer og glor

leave a comment »

Kalendersmuget, luke 14:

Da jeg var liten var det én familie som hadde julelys på huset. De hadde bodd i Canada. Jeg syntes de gule, grønne og røde lyspærene langs husmønet deres var det fineste jeg hadde sett, og prøvde å legge inn en søknad om husjulelys hjemme. «Tull,» svarte min mor. Som vanlig. Etter hvert har jeg også begynt å synes det er litt tull, men jeg blir ikke helt voksen, og liker fortsatt alt som glitrer … Nå er det heldigvis mange som har julelys på husene sine, så jeg trenger ikke å ha dem selv. Når jeg går kveldstur, kan jeg stoppe og beundre de andres julelys – og i noen tilfeller kan jeg fnise litt over folks underlige smak. Min underlig-favoritt er nok palmen, som er oppe hvert år! (nederst)

(c) Iselin Røsjø Evensen

Blå port

(c) Iselin Røsjø Evensen

Juletre

(c) Iselin Røsjø Evensen

Elg?

(c) Iselin Røsjø Evensen

Mønelys

(c) Iselin Røsjø Evensen

Palmen

Written by iselinsmuget

14/12/2010 kl. 10:30

Publisert i Julekalender

Tagged with , ,

Legg igjen en kommentar

