Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Intet tørk å avse

leave a comment »

Vi har glemt å kjøpe dopapir og måtte nøye oss med kjip tørkerull i dag morges. Da kom jeg på et toalettbesøk i New Orleans tidligere denne måneden, og hvor talatrengte amerikanere er.

Fra bås til bås:

Hun: Excuse me, ma’m?

Jeg: Yes?

Hun: Could you please, please, please, send me some toilet paper? There is absolutely nothing in here!

(Jeg ble litt glad her, for søstera mi sier at jeg alltid glemmer å sjekke før jeg går på do. Men denne gangen var det jeg som hadde gjort ting riktig. Det er deilig.)

Jeg: Of course, hang on. (sender dopapir under døra)

Hun: Oh, thank you! I was getting desperate!

Jeg: (Ler litt høflig. Merker at jeg sliter litt med at dette begynner å ligne en samtale. På do. Med fremmed dame. Jeg er norsk)

Hun: Have you seen Seinfeld?

Jeg: Of course!

Hun: Did you see the episode were Elaine goes to the toilet, and the woman in the neighbouring stall refuses to give her toilet paper!

Jeg: Eh … yes?

Hun: Well, I am so glad you are not like the «not a square to spare»-lady! You made my day!

Og dermed går damen, og vår lille samtale er (heldigvis) over.

Og her er den berømte Elaine-episoden, hvis du ikke har sett den:

Written by iselinsmuget

29/11/2010 kl. 08:18

Legg igjen en kommentar

