Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Can Your Pussy do the Dog?

leave a comment »

Har vært på yoga igjen. Skal ikke utbrodere denne gangen – de fleste kan vel forestille seg smerten ved å skulle tøye ut gammalskrotten som danset til morgengry på lørdag (ævve). Jeg synes jeg greide meg ganske fint, men jeg har fortsatt problemer med alle benevnelsene på yogastillingene – de er virkelig ikke laget for folk med overdreven sans for underbuksehumor, det er iallfall sikkert. Etter et par runder med oppad- og nedadgående hund, begynte jeg å fnise litt for meg selv. Mest av alt fordi jeg fikk Cramps-låta «Can Your Pussy do the Dog» på hjernen, og det er ikke riktig soundtrack til yoga. Har fått orden på fnisepusten igjen nå, går og legger meg i barnet, og oppnår renselse ved å sende låta videre til dere. Vel bekomme!

Written by iselinsmuget

22/11/2010 kl. 23:51

Legg igjen en kommentar

