Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Kjendisparty

leave a comment »

Da har vi altså feiret Neil Gaimans første halve århundre, og feiringen ble gjort med stil. Festen ble holdt i gamle, ærverdige Rosy’s Jazz Hall, og maten kom fra The Green Goddess – restauranten som mannen til forfatteren Poppy Z. Brite driver. Fantastisk god mat – og i overkant mye vin.

Det er vanskelig for nordmenn å være på cocktailparties, det faller oss ikke naturlig å gå bort til vilt fremmede mennesker og begynne å konversere. Og for meg som kjeder meg så lett i samtale, er det grusomt å måtte begynne den samme samtalen om og om igjen – for det er i praksis det man gjør. Neil sukket litt oppgitt over oss; Jaja, dere er skandinaver, dere er reserverte. Men vi prøvde! Det er tross alt lettere å bevege seg fra øy til øy når man kjenner noen i lokalet … Det var en veldig fin fest, full av glade mennesker i alle aldre (mange barn!), og Neil virket lykkelig.

Jeg kan dessverre ikke fortelle stort om gjestene heller, for selv om jeg vet at lokalet var fullt av forfattere og artister, er jeg jo litt lite av en fangirl, og vet ikke hvordan de ser ut … Jeg tror vi hilste på Cory Doctorow. Vi hilste på agenter og redaktører, og det fløy visittkort gjennom luften …

Bandet var bra, men jeg fikk ikke med meg hva de het – jeg skal sjekke senere! Jeg regner med at en del har holdt det gående hele natten, men vi var skikkelige og var i seng rundt tolv.

Det blir et kort lite resymé dette her, for vi skal nå ut på brunsj, som også er en del av arrangementet. Kanskje jeg får med meg hva folk heter der. Jeg skal også legge ut bilde av presangen min senere, men det rekker jeg ikke nå …

Ise (kom deg ut av senga nå!)

Written by iselinsmuget

11/11/2010 kl. 16:33

Legg igjen en kommentar

