Iselinsmuget

Iselin Røsjø Evensens generelle kroting.

Jobben fra helvete

leave a comment »

Jeg er glad i jobben min.

Når jeg sier dette, er svaret som regel:

«Ja, det er rart. Du sitter jo bare og leser tegneserier hele dagen.»

Det er nesten sant, men bare nesten. Det hender jeg må i møte også.

Det er altså innlysende for de fleste at jeg bør være glad i jobben min. Men hva med sånne som han her? (Arbeidsmiljøloven?) Jeg håper iallfall han drar damer på det. (Vil du være med hjem og se på antenna mi?)

Ise, full av ærefrykt og ren regulær frykt

Written by iselinsmuget

22/09/2010 kl. 13:40

Legg igjen en kommentar

